AegeanReport - Με αγάπη για το Βόρειο Αιγαίο! Ειδήσεις, παράδοση, πολιτική, καλλιτεχνικά, πολιτισμός.
Οι μεγάλες αλυσίδες «ζεσταίνουν» ήδη τις μηχανές τους κυρίως μέσω των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων ενώ στη «μάχη» σταδιακά θα αρχίσουν να μπαίνουν κι οι μικρότερες επιχειρήσεις.
Η προετοιμασία των επιχειρήσεων ενόψει της Black Friday έχει ήδη ξεκινήσει, καθώς από τη στιγμή που μπήκε ο Νοέμβριος, «μετρούν» αντίστροφα για την έναρξη των προσφορών.
Άλλωστε μπορεί η Black Friday να «πέφτει» (φέτος) στις 25 Νοεμβρίου, ωστόσο η περίοδος των προσφορών ξεκινά κάθε χρόνο αρκετά νωρίτερα ενώ διαρκεί έως και τη Cyber Monday, που είναι 3 μέρες αργότερα.
Τη φετινή χρονιά μάλιστα εκτιμάται πως η συγκεκριμένη περίοδος θα είναι ακόμη πιο «δυναμική» με τη «μάχη» των προσφορών να αναμένεται έντονη. Αφενός επειδή πολλοί καταναλωτές -εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης και της ακρίβειας- περιμένουν τις προσφορές της Black Friday για να κάνουν τις αγορές που ανέβαλαν το προηγούμενο διάστημα. Αφετέρου καθώς φέτος δεν θα διεξαχθούν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου, οι οποίες πλέον έχουν καταργηθεί, με τις επιχειρήσεις να έχουν μεγαλύτερα περιθώρια για πιο γενναίες εκπτώσεις στη Black Friday.