Στον εισαγγελέα για τα αγριογούρουνα οι κάτοικοι της Σάμου

By Ιουνίου 25, 2026
Στον εισαγγελέα για τα αγριογούρουνα οι κάτοικοι της Σάμου

Δραματικές διαστάσεις λαμβάνει το πρόβλημα της αυξημένης παρουσίας αγριογούρουνων στη Σάμο, με  την τοπική κοινωνία να εκφράζει έντονη ανησυχία για τις συνέπειες που καταγράφονται σε καθημερινό επίπεδο. Ο πρόεδρος του Πανσαμιακού Συλλόγου Γιώργος Λάφης, μιλώντας στην ΕΡΤ, περιέγραψε μια κατάσταση που, όπως υποστηρίζει, έχει πλέον ξεπεράσει τα όρια της απλής όχλησης, εξελισσόμενη σε ζήτημα δημόσιας ασφάλειας. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι κάτοικοι έρχονται αντιμέτωποι με εκτεταμένες ζημιές σε καλλιέργειες και ιδιοκτησίες, ενώ αυξάνονται οι φόβοι για τροχαία ατυχήματα και για συναντήσεις με τα ζώα σε περιοχές κοντά σε οικισμούς.

Μέσα σε αυτό το κλίμα, ο Πανσαμιακός Σύλλογος προχώρησε το προηγούμενο διάστημα σε συλλογή υπογραφών, καλώντας τους πολίτες του νησιού να στηρίξουν την πρωτοβουλία και να καταγράψουν επίσημα τις ανησυχίες και τα αιτήματά τους. Η διαδικασία ολοκληρώθηκε στις 15 Ιουνίου, συγκεντρώνοντας σημαντική ανταπόκριση από τους κατοίκους. Όπως γνωστοποίησε ο κ. Λάφης, το επόμενο βήμα είναι η κατάθεση σχετικού εγγράφου στην Εισαγγελία, με στόχο να υπάρξει θεσμική παρέμβαση και να εξεταστούν οι ενδεδειγμένες ενέργειες για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

 

 

ΠΗΓΗ

Rate this item
(0 votes)