Εντός Ιουλίου αναμένεται η σύνδεση Σμύρνης - Λέσβου - Θεσσαλονίκης

By Ιουλίου 05, 2022
Εντός Ιουλίου αναμένεται η σύνδεση Σμύρνης - Λέσβου - Θεσσαλονίκης

Με αδημονία αναμένουν επαγγελματίες αλλά και κάτοικοι της Λέσβου, την έναρξη των δρομολογίων της νέας ακτοπλοϊκής σύνδεσης Σμύρνης - Λέσβου - Θεσσαλονίκης, η οποία θα φέρει πολλαπλά οφέλη από και προς Ελλάδα.

Όλες οι μέχρι τώρα προσπάθειες της ΠΒΑ φαίνεται να πέφτουν στο κενό λόγο λάθος στόχευσης αγοράς, ένα λάθος που συμβαίνει συχνά όταν επιλέγεται η ποσότητα για λόγους εντυπωσιασμού και όχι η ποιότητα, κάτι που απαιτεί πολύ προεργασία κατά την διάρκεια των χειμερινών μηνών.

Τόσο η Λέσβος, όσο η Χίος και η Σάμος χρήζουν ειδικής προσέγγισης και προσέλκυσης σε συγκεκριμένες τουριστικές αγορές που θα μπορέσουν να στηρίξουν ουσιαστικά τις οικονομίες τους μέσω των πολύπλευρων στοιχείων προς ανάδειξη αλλά και προϊόντα που στοχεύουν σε ειδικά ψαγμένο διεθνές κοινό.

Όλα τα παραπάνω δεν είναι κάτι άγνωστο στους εμπόρους και επιχειρηματίες που δεν εντυπωσιάζονται με την έλευση επισκεπτών, κάτι που δεν έλειψε ποτέ άλλωστε, αλλά σημειώνουν με έμφαση την έλλειψη ικανότητας της νυν περιφερειακής αρχής να προσελκύσει επισκέπτες υψηλού οικονομικού εισοδήματος αλλά και απαιτήσεων.

Την νεα γραμμή θα εκτελεί το πλοίο «Smyrna”, της Levande Ferries το οποίο «Smyrna di Levante» αυτή την περίοδο δέχεται ολοκληρωτική μετασκευή, ευρεία τεχνολογική αναβάθμιση, καθώς και πλήρη αναδιαμόρφωση και ανακαίνιση εσωτερικών χώρων. Οι εργασίες είναι σε τελικό στάδιο και σύντομα υπόσχεται να ταξιδεύει τους επιβάτες του από τη Νύφη του Θερμαϊκού στην Κοσμοπολίτικη Μικρασιάτισσα, με την ασφάλεια και την πολυτέλεια που χαρακτηρίζει τη Levante Ferries! Ταξίδεψε κι εσύ μαζί του από τη Θεσσαλονίκη στη Σμύρνη και, με την επιβίβασή σου, μπες στο κλίμα του τι θα ζήσεις στην πανέμορφη πόλη της Τουρκίας!

 

2

 

3

Εντός του Ιουλίου αναμένεται να εγκαινιαστεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης-Σμύρνης, η οποία θα εκτελείται μέσω Μυτιλήνης, όπως γνωστοποίησε ο Γιάννης Πλακιωτάκης, παραπέμποντας για περισσότερες λεπτομέρειες στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης και στην εταιρεία που θα εκτελεί τα δρομολόγια.

Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ο οποίος επισκέφτηκε το πρωί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, επισήμανε ακόμα ότι συνεχίζεται και φέτος η ακτοπλοϊκή σύνδεση της πόλης με τις Σποράδες, ενώ επεκτείνεται -για τη θερινή περίοδο- και εκείνη με τη Λήμνο και τη Μυτιλήνη.

«Τα τελευταία τρία χρόνια έχουμε εγκαινιάσει 18 νέες (ακτοπλοϊκές) γραμμές, ενισχύοντας τη σύνδεση της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας και των νησιών μεταξύ τους, ενώ αυξήσαμε το κονδύλιο των άγονων γραμμών, από τα 90 εκατ. το 2019 στα 130 εκατ. το 2020 και στα 138 εκατ. κατά τη διάρκεια του διαστήματος 2021-2023. Αυτό έχει ενδυναμώσει σε πολύ σημαντικό βαθμό τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις, ενώ είμαστε σε διαδικασία διαβούλευσης με την ΕΕ, ώστε να δρομολογήσουμε "πράσινα" πλοία στην ακτoπλοΐα, σύμφωνα βέβαια και με τους νέους περιβαλλοντικούς κανόνες», διευκρίνισε ο κ. Πλακιωτάκης.

Σε ερώτημα για τις πληθωριστικές πιέσεις, την ενεργειακή κρίση και τον ενδεχόμενο αντίκτυπό τους στην ακτοπλοΐα, όπου ήδη σημειώνεται αύξηση ναύλων, ο υπουργός επισήμανε ότι το ζήτημα της ακρίβειας είναι σύνθετο και «δεν αφορά μόνο την ακτοπλοΐα ή τόσο την ακτοπλοΐα». Υπενθύμισε ότι τα τελευταία χρόνια, με στοχευμένες παρεμβάσεις και μέτρα, η κυβέρνηση έχει ενισχύσει νοικοκυριά και επιχειρήσεις με ποσά που υπερβαίνουν τα 6 δισ. ευρώ. Όπως είπε, η κυβέρνηση δεν έχει μεν λύσει το πρόβλημα, όπως και κανένας στον κόσμο, αλλά θα δώσει κάθε διαθέσιμο ευρώ, που μπορεί να ενισχύσει την ελληνική κοινωνία.

Ο κ. Πλακιωτάκης ξεναγήθηκε στον χώρο της προβλήτας 6, όπου βρίσκονται οι δύο νέες γερανογέφυρες, τύπου «New Panamax», που παρέλαβε πρόσφατα η ΟΛΘ ΑΕ, επισημαίνοντας ότι χάρη σε αυτές επιτυγχάνεται ενίσχυση των δυνατοτήτων του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Υπενθύμισε πως οι συγκεκριμένες γερανογέφυρες αποτελούν μέρος του προγράμματος υποχρεωτικών επενδύσεων της ΟΛΘ ΑΕ, που βρίσκεται σε εξέλιξη, το οποίο αναβαθμίζει την προοπτική του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε επίπεδο εμπορικής κίνησης αλλά και στο γεωπολιτικό πεδίο στην ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Μεσογείου.

«Έχουμε εξαιρετική συνεργασία με την διοίκηση του ΟΛΘ, με σκοπό την υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος χωρίς προβλήματα», είπε ο κ. Πλακιωτάκης, ενώ αναφερόμενος στην κρουαζιέρα επισήμανε ότι η υπό εφαρμογή στρατηγική για την αναβάθμισή της ήδη αποδίδει σημαντικά αποτελέσματα, αφού το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι πλέον home port (λιμάνι άφιξης και τερματισμού κρουαζιέρας), αποφέροντας σημαντικά οφέλη στην τοπική οικονομία και κοινωνία

iefimerida levande ferries aigaioreport

Rate this item
(0 votes)