AegeanReport - Με αγάπη για το Βόρειο Αιγαίο! Ειδήσεις, παράδοση, πολιτική, καλλιτεχνικά, πολιτισμός.
«Όλοι νόμιζαν ότι κάποιος προσπάθησε πραγματικά να κάνει κάτι καλό»
Το φιλοδώρημα μιας ζωής ήταν στην πραγματικότητα η «κορυφή» ενός παγόβουνου. Μία διάσημη πιτσαρία στην Πενσυλβάνια, που έγινε γνωστή από τη κωμική σειρά «The Office», μήνυσε έναν πελάτη για 3.000 δολάρια αφού ο θαμώνας άφησε αυτό το ποσό ως φιλοδώρημα, αλλά στη συνέχεια το ζήτησε πίσω.
«Είναι λίγο περίεργο αυτή τη στιγμή. Προκάλεσε πολλή θόρυβο αλλά και δράμα», είπε ο Zachary Jacobson, διευθυντής του Alfredo’s Pizza Cafe στο Scranton, στον τοπικό ειδησεογραφικό σταθμό WNEP σχετικά με το ότι η πράξη της καλοσύνης του πήγε… στραβά. Ο Jacobson είπε ότι το εστιατόριο μήνυσε τον πελάτη και σημείωσε ότι «όλοι νόμιζαν ότι κάποιος προσπάθησε πραγματικά να κάνει κάτι καλό».
Το φιάσκο του φιλοδωρήματος ξεκίνησε τον Ιούνιο , όταν ένας από τους θαμώνες της πιτσαρίας πίτας, ο Έρικ Σμιθ, άφησε στη σερβιτόρα Μαριάνα Λάμπερτ ένα εξωπραγματικό ποσό, ύψους 3.000 δολαρίων σε έναν λογαριασμό 13 δολαρίων. Ο πελάτης, ο οποίος είχε παραγγείλει μόνο ένα πιάτο στρόμπολι, φέρεται να είχε αφήσει το φιλοδώρημα που θα άλλαζε τη ζωή του, ως μέρος μιας τάσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που ονομάζεται «Συμβουλές για τον Ιησού», μεταδίδει η nypost.
Η ιστορία έγινε viral με αμέτρητους ανθρώπους στα social media να σχολιάζουν τη λεγόμενη «πράξη καλοσύνης». Αν και αρχικά ήταν δύσπιστοι δεδομένου του γενναιόδωρου χρηματικού ποσού, το προσωπικό ήταν εκστασιασμένο, μετά την πληρωμή με πιστωτική κάρτα στο μηχάνημά τους.
Ο Λάμπερτ, όπως ήταν φυσικό αρχικά κατακλύζεται από τη φαινομενικά μεγαλόψυχη χειρονομία, ειδικά δεδομένου του τρόπου με τον οποίο τα εστιατόρια εξακολουθούσαν να ταλαιπωρούνται από το κλείσιμο λόγω της COVID-19. «Σήμαινε πραγματικά πολλά για μένα, γιατί όλοι μόνο περνούν πράγματα». «Άγγιξε πραγματικά την καρδιά μου. Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω. Είμαι ακόμα σε σοκ», σχολίασαν. Ωστόσο, η ευγνωμοσύνη του υπαλλήλου έκανε «φτερά» όταν το εστιατόριο έλαβε στο ταχυδρομείο ότι «ο Έρικ αμφισβήτησε τη χρέωση για το φιλοδώρημα που άφησε», είπε ο Τζέικομπσον. Αυτό συνέβη παρά το γεγονός ότι το εστιατόριο είχε ήδη πληρώσει στην εργαζόμενη το φιλοδώρημα, αφήνοντάς της περίπου 3.000 δολάρια από την τσέπη του, ανέφερε το WNEP.
Ο πελάτης επικοινώνησε με το εστιατόριο με την ελπίδα ότι το όλο θέμα ήταν παρεξήγηση, αλλά κανείς δεν απάντησε στα μηνύματά του. «Nομίζαμε ότι κάποιος προσπαθούσε πραγματικά να κάνει κάτι καλό», είπε ο Jacobson. «Και τώρα τι; τρεις μήνες μετά; Ούτε καν, δεν υπάρχει τίποτα» ανέφερε. Τελικά, το εστιατόριο αποφάσισε να πάει τον πελάτη στο δικαστήριο με στόχο να ανακτήσει τα 3.000 δολάρια.
«Δυστυχώς, έπρεπε να υποβάλουμε μήνυση μέσω του γραφείου του δικαστή γιατί τώρα μας έχουν τελειώσει αυτά τα χρήματα», είπε ο Jacobson. «Μας είπε να του κάνουμε μήνυση, οπότε αυτό θα καταλήξουμε να κάνουμε, υποθέτω» συμπλήρωσε. «Ελπίζω ότι θα ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του και τώρα να εμφανιστεί και να πληρώσει το φιλοδώρημα» κατέληξε ο υπεύθυνος.