AegeanReport - Με αγάπη για το Βόρειο Αιγαίο! Ειδήσεις, παράδοση, πολιτική, καλλιτεχνικά, πολιτισμός.
Τελευταία, τις βλέπουμε όλο και συχνότερα σε βιτρίνες καταστημάτων. Είναι ψηφιακές οθόνες υψηλής φωτεινότητας για την επικοινωνία μηνυμάτων στο κοινό που διέρχεται έξω από ένα κατάστημα. Γιατί όμως να βάλετε μία τέτοια οθόνη στη βιτρίνα του καταστήματός σας;
Πολύ απλά γιατί η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει αποδειχθεί ότι προσελκύει την προσοχή και φέρνει τους καταναλωτές μέσα στο κατάστημά σας. Τα μηνύματα που μεταδίδονται από μία οθόνη υψηλής φωτεινότητας είναι πιο αποτελεσματικά σε σχέση με μία σταθερή εκτύπωση, όσον αφορά στην αύξηση της ευαισθητοποίησης του κοινού σε σχέση με το μήνυμά σας.
Με τις ψηφιακές οθόνες στις βιτρίνες καταστημάτων, υπάρχουν σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες προβολής περιεχομένου, περιλαμβανομένων:
Βασικών πληροφοριών σχετικά με τις ώρες λειτουργίας, τις πολιτικές και τις διαδικασίες ασφαλείας του καταστήματός σας
Εξοικείωση με προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχονται από την επιχείρησή σας στο κοινό που διέρχεται από την περιοχή που βρίσκεται το κατάστημά σας
Δημιουργία κινήτρου στους περαστικούς για να επισκεφθούν την επιχείρηση σας.
Προώθηση νέων προϊόντων και υπηρεσιών
Δυνατότητα χρήσης λογισμικού για την παραμετροποίηση του περιεχομένου εξ αποστάσεως, με σκοπό την άμεση αλλαγή του
Προβολή στοχευμένου περιεχομένου βάσει χρονικών ή άλλων παραμέτρων με σκοπό την αύξηση της αποδοτικότητας του μηνύματος
Ποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει οθόνες στη βιτρίνα;
Καταστήματα λιανικής: Οι οθόνες βιτρίνας που βλέπουν στο δρόμο χρησιμοποιούνται συχνά για προωθητικές ενέργειες που έχουν σκοπό να οδηγήσουν τους περαστικούς μέσα στο κατάστημα. Η υψηλή φωτεινότητα και ευκρίνεια τις κάνουν ιδανικές για την προβολή προσφορών και κινήτρων που τραβούν την προσοχή και οδηγούν το διερχόμενο κοινό να εισέλθει στην επιχείρηση. Έχουν επίσης σημαντική συνεισφορά στην αναγνωρισιμότητα του brand σας μέσα από την προβολή σχετικού περιεχομένου.
Ταχυφαγεία: (QSRs): Οι οθόνες βιτρίνας σε ταχυφαγεία είναι ιδανικές για προωθητικές ενέργειες που απευθύνονται στο διερχόμενο κοινό, με βάση κριτήρια όπως η ώρα της ημέρας και οι διαφορετικές επιλογές μενού που προσφέρει η επιχείρηση, αλλά και ειδικές προσφορές. Με αυτό τον τρόπο, αυξάνονται οι πιθανότητες προσέλκυσης πελατών εντός του καταστήματος, αυξάνοντας τις προσδοκώμενες πωλήσεις.
Τράπεζες: Οι τράπεζες χρησιμοποιούν οθόνες βιτρίνας ως μέρος ευρύτερων τοπικών, περιφερειακών ή εθνικών στρατηγικών marketing, επιτυγχάνοντας τη μετάδοση των μηνυμάτων που ο πελάτης λαμβάνει και από άλλα μέσα (π.χ. τηλέοραση ή internet), με τη διαφορά ότι αυτό γίνεται πλέον στο σημείο πώλησης και μπορεί να οδηγήσει σε άμεση δράση. Με τη χρήση της συγκεκριμένης τεχνολογίας, οι τράπεζες προσπαθούν επίσης να προσελκύσουν νέους πελάτες η να δημιουργήσουν ζήτηση από υπάρχοντες σχετικά με νέες υπηρεσίες ή ελκυστικές προσφορές για αποταμιεύσεις, δάνεια ή πιστωτικές κάρτες.
Μεσιτικά γραφεία: Η προβολή των διαθέσιμων επιλογών για πωλήσεις η ενοικιάσεις ακινήτων από ένα μεσιτικό γραφείο στη βιτρίνα του, διαδραματίζει ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο. Οι οθόνες βιτρίνας υψηλής φωτεινότητας και ανάλυσης βοηθούν τα μεσιτικά γραφεία να προβάλλουν αποτελεσματικά φωτογραφίες και videos από διαθέσιμα ακίνητα. Η ενέργεια αυτή δημιουργεί ένα σημαντικό κανάλι νέων πιθανών πελατών για την πώληση ή ενοικίαση ακινήτων και τη δημιουργία διαφοροποίησης σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Τι οθόνη να βάλω;
Εάν μια επιχείρηση πρόκειται να επενδύσει σε οθόνες βιτρίνας, θα πρέπει να κατανοήσει πλήρως ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιαδήποτε οθόνη, αλλά μία επαγγελματική οθόνη ειδικών προδιαγραφών, διασφαλίζοντας ότι το περιεχόμενο είναι ευανάγνωστο ακόμα και σε συνθήκες απευθείας ηλιακού φωτός.
Οι δύο κύριες επιλογές είναι οθόνες LED και semi-outdoor monitors ψηφιακής σήμανσης. Ποιο από τα δύο θα επιλέξετε, εξαρτάται από τις ιδιαιτερότητες του κάθε περίπτωσης.