AegeanReport - Με αγάπη για το Βόρειο Αιγαίο! Ειδήσεις, παράδοση, πολιτική, καλλιτεχνικά, πολιτισμός.
Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για τα γεγονότα που οδήγησαν στην τραγωδία των Τεμπών.
Από τη μία πλευρά είναι ξεκάθαρο πως τα λάθη του σταθμάρχη Λάρισας, προκάλεσαν την σύγκρουση των τρένων και από την άλλη βγαίνουν στην επιφάνεια οι χρόνιες ελλείψεις τις πολιτείας για τα μέτρα ασφαλείας στον σιδηρόδρομο που θα μπορούσαν να αποτρέψουν το δυστύχημα ακόμα και μετά τα ανθρώπινα λάθη, οι οποίες σοκάρουν.
Σύμφωνα με νέο ρεπορτάζ, εκτός από το λάθος του σταθμάρχη που δεν έβαλε την εμπορική αμαξοστοιχία στο σωστό ρεύμα ανόδου, υπάρχει ακόμα ένα λάθος που αν δεν γινόταν θα μπορούσε να αποτρέψει την σύγκρουση των τρένων.
Όπως μετέδωσε το Mega το πρωί της Δευτέρας, υπήρξε μία ηλεκτρονική ένδειξη η οποία θα μπορούσε και θα έπρεπε να σημάνει συναγερμό στον σταθμάρχη, αλλά δεν υπήρξε η αντίδραση που θα έπρεπε.
Η ένδειξη στο P6 και το τηλεφώνημα στον σταθμάρχη
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, υπάρχει ένα τμήμα κοντά στη Θεσσαλονίκη, το οποίο ονομάζεται Ρ6, και καταγράφει το πόσο ηλεκτρικό ρεύμα καταναλώνει η κάθε σιδηροδρομική γραμμή. Οι αρμόδιοι του τμήματος κάποια στιγμή είδαν σε αυτό ότι υπήρξε μεγάλη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στην γραμμή που συγκρούστηκαν τα τρένα. Προφανώς διότι πάνω στην ίδια γραμμή υπήρχαν δύο τρένα.
Από το τμήμα Ρ6 επικοινώνησαν με τον σταθμάρχη των Νέων Πόρων διότι έψαξαν να βρουν για ποιο λόγο καταγράφηκε τόσο μεγάλη κατανάλωση ενέργειας. Όταν μίλησαν με τον 59χρονο σταθμάρχη, εκείνος τους ενημέρωσε ότι μόνο η εμπορική αμαξοστοιχία βρισκόταν πάνω στη γραμμή.
Από εκεί και πέρα δεν έλαβαν καμία άλλη ενημέρωση. Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ 10 λεπτά αργότερα επήλθε η μοιραία σύγκρουση.