AegeanReport - Με αγάπη για το Βόρειο Αιγαίο! Ειδήσεις, παράδοση, πολιτική, καλλιτεχνικά, πολιτισμός.
Ο 34χρονος χειριστής του ταχυπλόου αργά χθες το βράδυ μετά την κατάθεσή του στις δικαστικές αρχές αφέθηκε ελεύθερος. Κατέθεσε ότι βγήκε ένα μπουρίνι και κόπηκε ο ιμάντας από την ξαφνική δυνατή ριπή του ανέμου.
Στο ταχύπλοο επέβαινε και ο επί 20 χρόνια σύντροφος της άτυχης γυναίκας. Η προανάκριση θα συνεχιστεί ενώ θα γίνει έρευνα αν τελικά κόπηκε ο ιμάντας που συνέδεε τη γυναίκα με το σκάφος ή ο κρίκος που υπάρχει στον ιμάντα.
Όταν έμεινε στον αέρα ανεξέλεγκτο το αλεξίπτωτο, το ταχύπλοο που το τραβούσε έκανε στροφή και κατευθύνθηκε προς το σημείο μαζί με ένα άλλο επίσης, ταχύπλοο που έκανε την ίδια δουλειά, θαλάσσια σπορ, καθώς και ένα ιδιωτικό σκάφος το οποίο τελικά περισυνέλεξε χωρίς τις αισθήσεις της την τουρίστρια.
Όπως επεσήμαναν στο protothema.gr, τα ταχύπλοα με το θαλάσσιο αλεξίπτωτο έχουν στο πίσω μέρος τους μία εξέδρα. Εκεί κάθεται ο πελάτης και σιγά-σιγά αρχίζει να τραβάει με ιμάντα το κάθισμα με το αλεξίπτωτο. Το όριο, βάση νομοθεσίας, που μπορεί να υψωθεί το αλεξίπτωτο είναι τα 120 μέτρα.
«Ο χειριστής σε τραβάει σε ασφαλές ύψος, ανάλογα με τους ανέμους και τις εντολές που έχει πάρει, ώστε να υπάρχει ασφάλεια. Η επαναφορά του αλεξίπτωτου γίνεται σταδιακά και ανάλογα με τον αέρα. Δεν μπορεί ο χειριστής να το κατεβάσει αμέσως. Λογικά, όταν ξέσπασε το μπουρίνι με δυνατό αέρα και βροχή, ο χειριστής θα ξεκίνησε τη διαδικασία να κατεβάσει τη γυναίκα, όμως έσπασε ή ο ιμάντας ή ο κρίκος». Όταν ξεκίνησε η επαναφορά της γυναίκας, το αλεξίπτωτο βρισκόταν σε απόσταση 100 μέτρων.