AegeanReport - Με αγάπη για το Βόρειο Αιγαίο! Ειδήσεις, παράδοση, πολιτική, καλλιτεχνικά, πολιτισμός.
Η συγκεκριμένη μελέτη είχε ξεκινήσει όταν ο ίδιος ήταν αντιπεριφερειάρχης σημειώνοντας ότι το διάστημα που ακολούθησε τόσο ο Δήμος Χίου και η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου δεν έδρασαν ώστε να αντιμετωπιστούν ζητήματα που σήμερα φαίνεται να φρενάρουν το έργο. Στον δήμο καταλόγισε ολιγωρία γιατί δεν τροποποίησε το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο, ώστε να προβλέπει στη συγκεκριμένη περιοχή χώρο στάθμευσης και στην Περιφερειακή Αρχή γιατί δεν προχώρησε στην ακτομηχανική μελέτη. Μάλιστα στον περιφερειάχη προσωπικά καταλόγισε και καθυστέρηση στη χρηματοδότηση με 35.000 ευρώ των γεωτρήσεων που έπρεπε να γίνουν στην παραλιακή ζώνη, γιατί στα πλαίσια του σχεδιασμού ο δρόμος θα μετατοπίζονταν ανατολικά και θα «αγκάλιαζε» το πάρκινγκ.
«Όταν μία μελέτη θέλει ένα χρόνο να υλοποιηθεί και εσύ 1,5με 2 χρόνια κοντά δεν χρηματοδοτείς συμπληρωματικές εργασίες, οι οποίες απαιτούνται, είναι το πρώτο καμπανάκι ότι δεν το θέλεις το έργο και θα το σαμποτάρεις», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Θυμίζουμε ότι στις 15 Νοεμβρίου που είχε γίνει η παρουσίαση μελετών στην περιφέρεια, παρουσία του Περιφερειάρχη, ο Προϊστάμενος Τεχνικών Υπηρεσιών της Π.Ε. Χίου, Θ. Καρτάλης είχε σημειώσει ότι προς το παρόν και έως ότου αντιμετωπιστούν ζητήματα όπως η τροποποίηση του Γ.Π.Σ., η είσοδος και έξοδος στο αεροδρόμιο θα σχεδιαστεί να γίνεται με τη χρήση φωτεινών σηματοδοτών και όχι με τον αρχικά σχεδιασμένο κυκλικό κόμβο.