AegeanReport - Με αγάπη για το Βόρειο Αιγαίο! Ειδήσεις, παράδοση, πολιτική, καλλιτεχνικά, πολιτισμός.
Οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Μούδρου Λήμνου στο πλαίσιο του προγράμματος του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού είχαν διαδικτυακή συνομιλία με τον Ηθοποιό – Σκηνοθέτη & Ιδρυτής του εθελοντικού οργανισμού «Σε Αναμονή» Δημήτρη Πανέλη.
Η εν λόγω διαδικτυακή συνάντηση του κ. Πανέλη με τους μαθητές της Β´& Γ' Λυκείου έλαβε χώρα με επιτυχία την Τετάρτη, 15-3-2023, στο Γενικό Λύκειο Μούδρου. Η τρίτη κατά σειρά συνάντηση μεταξύ άλλων ομιλητών εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού [Σ.Ε.Π], υπεύθυνοι του οποίου είναι οι καθηγητές, κα. Στέλλα Μπιλιάλη, κα. Λασκαρίνα Τσουλκάνη, και ο κ. Αλέξανδρος Λεβαντής.
Ο Ηθοποιός ανέφερε γι αυτή την συνάντηση:
Στις 15/03/2023 είχα την χαρά & την τιμή να μιλήσω διαδικτυακά στους μαθητές της Β & Γ Λυκείου του Γενικού Λυκείου Μούδρου Λήμνου, στο πλαίσιο του Προγράμματος του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, υπό την επίβλεψη των αρμόδιων καθηγητών. Παρουσίασα τις δυνατότητες που έχουν οι μαθητές να ενταχθούν στις καλλιτεχνικές σχολές της επιλογής τους με τη διαδικασία των Πανελληνίων εξετάσεων (σχολές θεατρικών σπουδών, σχολές κινηματογράφου κ.ά), καθώς επίσης τη δυνατότητα να ενταχθούν στις κρατικές σχολές του Εθνικού θεάτρου & του Κρατικού θεάτρου Βορείου Ελλάδος ή σε κάποια Ανώτερη ιδιωτική δραματική σχολή θεάτρου & σκηνοθεσίας. Μίλησα, επίσης, στα παιδιά για τις αξίες του εθελοντισμού & της αλληλεγγύης, καθώς επίσης για το πώς μπορούμε με διάφορους τρόπους να ενισχύσουμε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Δέχθηκα εξαιρετικές ερωτήσεις για το επάγγελμα του ηθοποιού, τις προκλήσεις που θα συναντήσει μετά την αποφοίτησή του από κάποια καλλιτεχνική σχολή, καθώς επίσης για το ρόλο του ηθοποιού να «ποιεί – (δημιουργεί) ήθος – (χαρακτήρες)» & με ποιους τρόπους στη σημερινή εποχή το πράττει.
Θέλω να ευχαριστήσω τους μαθητές για την παρουσία τους & την ενεργή συμμετοχή τους, καθώς επίσης τους καθηγητές τους για την τιμητική τους πρόταση. Θα είμαι στη διάθεση των παιδιών για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία – διευκρίνιση – καθοδήγηση χρειαστούν, όπως επίσης στη διάθεση των καθηγητών για κάποια μελλοντική αντίστοιχη πρωτοβουλία.