AegeanReport - Με αγάπη για το Βόρειο Αιγαίο! Ειδήσεις, παράδοση, πολιτική, καλλιτεχνικά, πολιτισμός.
Σε μετωπική σύγκρουση μεταξύ του υποψηφίου Βουλευτή Χίου με το ΠΑΣΟΚ Σταύρου Μιχαηλίδη και του υποψηφίου Βουλευτή Χίου με τη Ν.Δ. Νότη Μηταράκη, εξελίχθηκε η δημοσίευση βίντεο του πρώτου, με φόντο το αεροδρόμιο Χίου, μέσα από το οποίο επιχείρησε να αποδομήσει τη ρητορική περί σημαντικών έργων αναβάθμισης στο κτίριο του αεροδρομίου.
Στο βίντεό του, ο κ. Μιχαηλίδης, επισημαίνει ότι το αρχικό σχέδιο προέβλεπε μεγαλύτερο κτίριο για επιβάτες, μεγαλύτερη πίστα για περισσότερα αεροσκάφη καθώς και μεγαλύτερο χώρο στάθμευσης.
«Δυστυχώς για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας, το αρχικό σχέδιο εγκαταλείφθηκε και περιοριστήκαμε απλώς στην επισκευή των υπαρχόντων υποδομών και την επιμήκυνση του διαδρόμου. Αυτό όμως δεν ανταποκρίνεται σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας για τη συμβολή του αερολιμένα μας στην τουριστική μας ανάπτυξη», αναφέρει ο κ. Μιχαηλίδης.
Νότης Μηταράκης: «Σημαντική επέκταση»
Άμεση υπήρξε η απάντηση από τον Νότη Μηταράκη, που χωρίς να κατονομάζει τον Σταύρο Μιχαηλίδη, σημειώνει ότι το έργο προβλέπει σημαντική επέκταση του κτιρίου κατά 512 τ.μ. δηλαδή κατά 40% σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση.
Αναλυτικά σημειώνει:
«Σε απάντηση δήλωσης πολιτευτή Χίου της ήσσονος αντιπολίτευσης, ο οποίος αρχικά πανηγυρίζει ότι "εξασφαλίσαμε τα κονδύλια για την επέκταση και βελτίωση του κρατικού μας αερολιμένα", - φαντάζομαι εννοεί ότι τα εξασφάλισε η Κυβέρνηση της ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ για όλους τους Χιώτες -, και εν συνεχεία προσπαθεί να βγάλει καχεκτικό το νέο αεροδρόμιο της Χίου, να σημειώσω ότι το έργο κατασκευάζεται σύμφωνα με τον αρχικό του σχεδιασμό, όπως ακριβώς είχε δημοπρατηθεί.
Συγκεκριμένα, το έργο προβλέπει (Α) τη σημαντική επέκταση του κτηρίου κατά 512 τ.μ., δηλαδή 40% (αύξηση χώρων αναχωρήσεων - αφίξεων, διαχωρισμός σε εντός και εκτός Schengen, βελτίωση γραφειακών χώρων) και (Β) την επέκταση του διαδρόμου στα όρια της απαλλοτρίωσης από 1510 μ. σε 1800 μ., εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα εξυπηρέτησης πτήσεων charter και μεγαλύτερων αεροσκαφών, όπως ακριβώς προσδοκά το νησί για την τουριστική του ανάπτυξη. Το έργο είναι σε πλήρη εξέλιξη και με τη συμβολή όλων, θα ολοκληρωθεί εντός χρονοδιαγράμματος.
Παραλείπει δε να επισημάνει ότι σε μία τετραετία, η Κυβέρνηση ολοκλήρωσε την τροποποίηση των περιβαλλοντικών όρων, εξασφάλισε τη χρηματοδότηση, ολοκλήρωσε τις μελέτες, προκήρυξε το διαγωνισμό, ολοκλήρωσε την κατακύρωση του διαγωνισμού, εγκαταστάθηκαν οι ανάδοχοι και ξεκίνησαν οι εργασίες.
Ας σταματήσουν, λοιπόν, κάποιοι την κλάψα και τη μιζέρια κι ας προτάξουν το ΕΜΕΙΣ μπροστά από το ΕΓΩ».
Σταύρος Μιχαηλίδης: «Υποδεέστεροι οι χώροι και με υπογραφή»
Η διαδικτυακή κόντρα συνεχίστηκε, με τον Σταύρο Μιχαηλίδη να δίνει στη δημοσιότητα τη μελέτη αναδιαρρύθμισης και επέκτασης του υπάρχοντος κτιρίου του αεροδρομίου, μέσα στην οποία οι μελετητές περιγράφουν το επίπεδο εξυπηρέτησης που θα επιτευχθεί μετά τα έργα ως «suboptimum».
«Επειδή ο κ. Μηταράκης διέψευσε πριν λίγο την δημόσια (εδώ στο fb) καταγγελία μου ότι καμία ουσιαστική βελτίωση δεν θα αισθανθούν οι επιβάτες κατά την αναχώρηση ή την άφιξή τους όταν κάποια στιγμή ολοκληρωθεί το κτήριο εξυπηρέτησης επιβατών του αερολιμένα της Χίου δημοσιεύω απόσπασμα της αρχιτεκτονικής μελέτης αναδιαρρύθμισης του εν λόγω κτηρίου όπου οι ίδιοι οι μελετητές χαρακτηρίζουν τους χώρους εξυπηρέτησης επιβατών ως "suboptimum" σε ελεύθερη μετάφραση "υποδεέστερους". Τα υπόλοιπα στην κρίση σας όπως και και στην κρίση σας αφήνω τις "πρωτοβουλίες" του κ. Μηταράκη στην αξιοποίηση τόσων δεκάδων εκατομμυρίων για ένα τόσο σημαντικό έργο που κατάφερε να συρρικνώσει», αναφέρει ο κ. Μιχαηλίδης.