AegeanReport - Με αγάπη για το Βόρειο Αιγαίο! Ειδήσεις, παράδοση, πολιτική, καλλιτεχνικά, πολιτισμός.
Η επιστολή:
Κύριε Υπουργέ,
Σύμφωνα με το από ημερομηνίας 16-1-2024 έγγραφο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Φίλιας Λέσβου, υπάρχει έντονη διαμαρτυρία για το διδακτικό κενό που προέκυψε στην Α’ και Β’ τάξη του Δημοτικού Σχολείου Φίλιας έπειτα από χορήγηση άδειας στη δασκάλα χωρίς Αναπλήρωση!
Καθημερινά, στο σύνολο 7 μαθητές του 4θέσιου Δημοτικού Σχολείου Φίλιας καλούνται να μοιράζονται στις εναπομείνασες τάξεις ή να μην προσέρχονται καθόλου για μάθημα.
Σημειώνω πως πρόκειται για 4-θέσιο σχολείο το οποίο φέτος αναβαθμίστηκε αλλά όχι στη πράξη, αφού δεν προβλέφθηκε εγκαίρως η αναπλήρωση της δασκάλας ώστε να μη μείνουν οι μαθητές χωρίς εκπαίδευση στις πιο σημαντικές τάξεις εκπαίδευσης, αυτές της Α’ και Β’ Δημοτικού!
Σύμφωνα με ενημέρωση που έλαβε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Φίλιας Λέσβου, από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου, το Υπουργείο δεν έχει μεριμνήσει έως σήμερα να δώσει νέα κενά προς κάλυψη με δασκάλους και τα υπάρχοντα κενά στο διδακτικό προσωπικό θα καλυφθούν από την επιστροφή των αδειούχων διδασκόντων περίπου στα μέσα Φεβρουαρίου, όταν θα έχει χαθεί ήδη η μισή εκπαιδευτική χρονιά και αρκετές διδακτικές ώρες!!!
Επειδή η έλλειψη διδακτικού προσωπικού δημιουργεί συνεπακόλουθα γνωστικά και μαθησιακά κενά, τα οποία αν δεν αντιμετωπιστούν εγκαίρως , δυστυχώς παγιώνονται.
Επειδή η φοίτηση στο Δημοτικό είναι υποχρεωτική και η πιο σημαντική για την εισαγωγή των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά εξίσου υποχρεωτική είναι και η εξασφάλιση από πλευράς Πολιτείας στελέχωσης των Δημοτικών με το απαραίτητο διδακτικό προσωπικό.
Για τους παραπάνω λόγους και θεωρώντας εύλογη και δικαιολογημένη τη διαμαρτυρία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Φίλιας Λέσβου, παρακαλώ όπως με ενημερώσετε για τις άμεσες ενέργειες σας για την κάλυψη των κενών του Δημοτικού Σχολείου Φίλιας Λέσβου καθώς και τον τρόπο αναπλήρωσης των χαμένων διδακτικών ωρών.